turuncukiz-35 arkadaşım benimde 6. Hafta başladı bulantılarım.. ne yesem çıkarıyordum o kadar zor bir durum ki çok iyi anlıyorum seni. Doktorum bana da prilam dr 10 mg verdi. O ilaçta kullanım koşullarına göre gece yatmadan önce 2 adet kullanılıyor. Eğer yeterli olmazsa sabahta 1 tane alabiliyorsun. Doktorum da aynı bu şekilde tarif etmişti. Benim zaman zaman ilaca rağmen bulantım oldu hatta kustuğumda oldu. Yine de çoğu zaman bastırdı yemek yiyebildim. Hatta bir gün bırakmayı denedim mahvoldum yeniden devam ettim kullanmaya. Şuan 16. Haftalığım umarım sona erer. Umarım burda ki diğer arkadaşlarımında sona erer. Doktoruna bir an önce danış ve kullanmaya başla inşallah iyi olursun☺️