Hatnakgn Iyi akşamlar ben birsey sormak istiyorum ya 37 haftalık hamileyim vajina böylesin de aşırı ağrı ve baski var yürüyemiyorum bebek doğum kanalına girmiş dedi doktor ondan kaynaklı mi anlamadım nasıl geçer bilmiyorum
_Mrv_ Hatnakgn ne zaman olacağı belli olmaz ama doğum kanalına girmiş olması kötü bir şey değil haftanız da iyi, istirahat edin, solunuza doğru uzanın baska yapacak pek bir sey yok.
Hatnakgn Merveb46 hayır yani şuan Bi belirti yok ama çok ağırlaştım karnım patliycak gibi agree ve aşağı böyleye baski var yürüyemiyorum ilk doğumum olacak o yüzden biraz heyecanlı ve korkuyorum 😊
Hatnakgn Asli1453 evet benimde dün kontrolum vardı girmiş dedi doğum kanalına bide fransada kalıyorum ben nasıl olcak korkusu falan ağrım da var bacaklarımı birlestiremiyorum ya ☹️
cptrhb Asli1453 Peki baskı hissediyo musun yinede kanala girmese bile? Ben 33 haftalığım artık yürümekte zorlanıyorum bacaklarımı açarak yürüyorum acaba kanala girmiş mi oluyor nasıl anlıyoruz
Hatnakgn AtesAlininAnnesi ya böyle ilk olunca ney olur nasıl olur bilmiyorsun şuan bu durumda doktora gitmeli miyim dun söylemedim bu kadar rahatsız değildim dünden beri resmen yatakda dönemiyorum ayakta yürürken bile bacaklarım agrik yürüyorum oturup kalkarken çok zorlanıyorum normal mi acaba diye merak ettim ☹️😌
AtesAlininAnnesi Hatnakgn git istersen canım bı bende senin gibi gitmiyim gitmiyim dedim en son bı gittim 2 cm açıklık vardı hemen yatırdı
cptrhb Hatnakgn Aynı benimde öyle ya ama benimki erken daha 33 haftalık oldum tarif ettiğin gibi herşey birde dün gördüm genital bölgemde varis oluşmuş şok oldum baskıdan muhtemelen doğum kanalına inince erken mi oluyor acaba doğum 🤔
Hatnakgn AtesAlininAnnesi AtesAlininAnnesi AtesAlininAnnesi ya ben fransada kalıyorum Türkiye gibi olmuyo daha farklı son a’a kadar bekliyorlar dünden beri yürümem de falan çok sıkıntı var sancim var ama öyle şiddetli falan değil hafif karnım Bi yana toplanıp açılıyor bende beklemedeyim ya
Asli1453 cptrhb evet cnm baskı hissediyorum gercekten bende bacaklarımı acarak yürüyorum haftaya kontrolüm var inşallah yerleşmiştir kanala
Hatnakgn cptrhb bende onu bilmiyorum benimde iki gün önce dedi kanala girmiş bide çatı muayenesi yapmadan önce bu kadar hissetmiyordum şimdi çok kötü yürümem fala’ ilk dogumun oluncada hiç birsey bilmiyorsun malum 😊