4 haftalık gebeyim randevu bulamadığım için ilk kontrole özel hastaneye gitmiştim. Şuan şehir hastanesinde devam etmek istiyorum. Doktorları nasıl, doktor öneriniz var mı? Doğum için nasıl bir yer doğum yapanlar yada kontrole gidenler bilgi verebilir mi acaba rica etsem