Canım ddoktorunu dinle derim ben ayni durumu yaşadım ilk bebegimde 39.haftamda 4kg sezeryanla doğurmak zounda kaldım acilma olmadı bende doğum baslamasina rağmen..bebeğim kakasini yutmus eğer normal dogurcam die diretseydim bebegimi sağlıkla kucagima alamayacaktim..ayrıca süt işini düşünme..ilk iki gün el pimpasiyla sagip kaşıkla verdik,3.gün dolu dolu geldi çok şükür..tek tavsiyem cok su iç...😇😇r