melegegebe yok canim dedigim gibi kanaman olmadığı sürece doktorda kesede kanama düşük riski girmediği sürece bebisinde iyiyse bir sorun olmaz merak etme haftalar çok erken bende 10 haftaligim bende de oluyor baya bağlar geriliyor eeee rahim kaç kati büyüyor düşün artık allahın bir mucizesi şükür ki 🙏🏻🥰 o yuzden rahmin baya baya yukarı çıkacak zamanla korkma ama sol tarafına yat ve dinlenmeye bak evelallah bir sey olmaz 20.haftadan sinra rahatlama gelecek emin ol riskinden kalkıyor hem o haftadan sonra