Gizmi
Ben park yatak aldım görünüs olarak bence gayet güzel duruyor birde kullanıslı önemli olan kullanıslı olması canım birde ben şu mantıkla aldım park yatagı 4 5 yasına kadar kullanır sonra oglusuma oda yaparım dolabı bazası masası felan takım olur park yatakta portatif oldugu için kaldırması cok kolay oldugu icin kaldırırım ikinci bebegimde kullanırım mobilyayı kaldırmak cok zor olur