Merhaba arkadaslar 8 hfta 3 gnlk gebeyim kanamalrm var doktorum bugun bu fitili verdi gunde 2 kez makattan kullancaksin dedi. Biraz ne ise yaradgni arastrm dedim cogu olumsuz seylerde okudum ama doktoruma guveniyorum tabi ki sizdede kullanan oldu mu bi yan etkisi gordunuz mu ?