fitmommy Yani bebek 3-3,5 kg doğarsa, aylık paket bazında 1tane 1no, 1tane 2no kullanıp sonra 3e geçiyor genelde. Çünkü 1beden bir bez 2-5kg aralığında olsa bile,eğer bebek 4-4,5 kg olursa o 1 bedeni kullanamıyorsun.Bacaklarına iz yapıyor sıkıyor vs.
Oğlum 3800 doğdu, 1paket 1no, 1paket 2no kullandık.Sonra bi kaç ay 3 beden ve 4beden devam etti. 7-8 aylıkken 4+ geçti. Yaşından beri 5 beden kullanıyoruz. (21aylık şuan)