Kuzeyufuk Merhaba 5+3 günlük hamileyim keseyi gördük kalp atışı için beklemedeyiz. Benim kasıklarımda çok sancı var sanki adet olacakmış gübi bunu yaşayan.var mı
Bebislerimiz Kuzeyufuk hayirli olsun 😇 bende de agri olmustu regl agrisi gibi sonra agrim devam edince progestoran diye bir ilac kullanmaya basladim hala kullanıyorum
MehZey Kuzeyufuk ilk aylarda sancı normal gülüm bende 14+2 günlük hamileyim hala kasiklarimda sancı var gayet normal tabi buna lekelenme eşlik etmiyorsa
Gamze3458 Kuzeyufuk hayirli olsun 🤗 bende yeni hamileyim ve inş önümüzdeki hafta keseyi görmeye gidicem 🤗🤗🤗
aezgi Kuzeyufuk cok normal canım hic endişe etme rahim büyüdüğü ve baskı olduğu icin adet sancısı gibi sancılar ağrılar oluyor ben adet olcam sanmıstım meğer hamileymisimm😃
bedryeysf Bende 5+1 deyim benımde kasıklarımda batmalar oluyo sürekli. Ama cok şükür dayanılmayacak gibi degıl 😊🙏🏻