Deryadgm Selam kızlar bugün sezaryen günümüzü aldık 22 temmuz çarşamba saaat 11:30 da spinal sezaryen olucam🙈çok heyecanlı karmakarışık duygular içersindeyim,sezaryen Olanlar öncesi sonrası tavsiyelerinizi bekliyorum☺️
Hkose_972 Deryadgm bende 21.de olucam inşallah sabah 8.30da ama o zamana kadar beklerse tabi kızım🤰🏻😍
Zcarkit Deryadgm Valla tavsiye değilde, çok güzel bir duygu spinal sezeryan olmak. Korkarak ilerliyor tabi herşey ama o masaya yattığında sadece evladını düşün bikac dakika içinde sana gösterdiklerinde bir kez kokla herşeye değer o.
Aysiscim Ben de 20’sinde olacağım. Bekledim bekledim gelmedi kilomuz olmuş 4 küsür artık 40+’ları bekleyemiyorum 😅
Aysiscim Taskinalp amiin hepimizin. Ne açılma ne sancı ne de başka bir şey var. Pazartesiye kadar gelmezse bıcırık artık yapacak bir şey yok. 4 kilo üstünü doğurmak cesaret ister gibi geliyor. Ayrıcaa 4 kiloyu doğurucam derken atılacak dikiş ile sezeryan aynı olacak gibi 😂😂