Songul_27 Slm kızlar doktora gittim doktor 6 hafta civarı dedi bebeğe kesesi oluşmuş , yanlız bebek girmemiş keseye acaba ne zmn girer bilginiz varmı???
Hatunnn Songul_27 6 6 bucukta normalde kalp atislari duyuluyor benide doktorum 6 bucukta cagirdi duyariz dedi ama bazilarinda gec olabiliyormus
Suu Songul_27 canım doktorlar çok normal görüyorlar çoğu anne burda 8 den asagı Altan’ görmüştür ıcını ferah tut erken görenlerde ıse erken geç yerleşenlerde ıse geç döllenme olabılıyor herkesın kı farklı oluyo bende 7 de falan yada 8 de gördüm 9 da falan kalp atışını duydum bı sıkıntı olsa doktor söylüyor nasıl olsa
sudamlasi Biz 6+4 te bebeği göremedik yolk kesesi görmüştük bugun 7+4 üz kalp atışını duyduk çok şükür hamilelik tamamen sabır işi.
asoplavix Ben de 6 haftalıkken gittim sadece kese vardı. Korktuğumu dile getirdim. Doktor da bana gebelik matematik hesabı değildir. Birebir tutmaz demişti. 4 gün sonra atan minik bir kalp gördük 🙈 Sen de görürsün inşallah 😍
06minik17 Kızlar ilk ultrason vajinal mi karından mı oluyo. 5+3 olduk. 6.haftanın dolmasını bekliyorum tam görülmesi için
asoplavix 06minik17 Bayan doktorsa ikisinden de bakmıştı. Kendi doktorum erkek karından bakıyor sadece