Kızlar merhaba bu gün kontrolüm vardı bebeğimin kilosu 2600 boyu 45 cm idrar ve kan tahlili verdim nst ye girdim idrar tahlilim de lökosit beyaz kan hücrelerim çok yüksek çıktı idrarında yanma varmi öksürük var mi dedi öksürük de var ama idrarımda yanma yok doktorum yarın mutlaka dahiliye ye çık bu değeri göster dedi kafama çok takıldı moralim bozuldu aranızda bu durumu yaşayan var mı acaba