Rabbim yardim ediyor mucizeye sahit oluyorsun. Allahin izni ile işin kolay olur inanirsan. Sezeryan yapıpta yatanlari yarasi intihap kapanlari cok gördüm. Normal dogumda hemen ayaktasin geziyorsun toparlaniyorsun. Mesela arkadaşımda normal dogumdan korktuğu icin doktora bel fıtığı var bende diye yalan söylemiş sezeryan olayim diye. Nasil bir doktorsa belgede istememis. Ha öyle doktorlar varmı illaki var özelde. Ama devlet anne ve bebek riskli olmadığı sürece sezeryan yapmıyor. Bende normal dogum yaptim rabbim 3. Bunuda normal nasip eder inşallah diyorum