Merhaba kizlar. 35 haftalik gebeyim saglik ocaginda kontrolum vardi idrar tahlili verdim enfeksiyon cikti. Doktor urocare 3 gr granül içeren saşe verdi. Aranizda kullanan oldu mu ? Bebege bir zarari olur mu ? Sonucta kadin dogum uzmani vermedi aile hekimim verdi. Yardimci olursanız sevinirim. Teşekkür ederim.