Helin_elmas Kızlar sizde sürekli acaba nişanım gelmiş mi diye lavaboya gidyormusun inşllah ben tek değilimdir çübki pskolojim bozuldu,😅😅😅😅
Babymommm Helin_elmas aynen cnm ya bende öyle hadi gel diyorum yok ne nişan ne su hiçbirşey yok şuan 39 +4 beklemedeyim napıcam bilmiyorum denemediği şey kalmadı
DilekBodurr Helin_elmas doktor çatı yapmıştı pazartesi leke gelebilir dedi onu bile bekledim gelmedi hahaha 😂 şuan 38+4 üm
Hta Helin_elmas bende ayniyim 39 oldum her gun bakiyorum ama bise yok hep beklemedeyim ama gelen giden yok
hulya4627 39+4 cnm aynı kafadayız akıntı artması dışında hiçbir belirtim yok malesef gelesi yok bunların
Abi_olduk Helin_elmas ayy aynı bende öyle 5 dk’da bir tuvaletteyim gelen giden var mı diye ama yok. Ve karnım halen füze gibi inmedi aşağı bebek. 39+4’üm.
Ozzzgeee Helin_elmas nişan için değil de karnım inmiş gibi geliyor bana o yüzden psikolojik olarak bnde cok takıntılıyım
DilekBodurr elifeflinmom yok sancım çıkmıyor ya kasılmalarım oluyor da yalancı kasılmalar. Arada bi adet ağrısı da yaşıyorum ama nadir. Açılmam da yok