papatya35 Merhaba hanımlar bir kaç gündür elim ayağım boşalıyor Tansiyonum 12/8 dir genelde bu aralarda 10/6 gibi düşük halsizlik de var ama yeni daha gebeliğim 6haftalık sayılırım normal mi sizce tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim
Merveturgut papatya35 normal canım sıcaktan düşüyor olabilir benimki de sıcaktan çok düşüyor bu aralar doktorum normal dedi bol su iç falan dedi
busra1977 Benimde öyle 10-6 civarı hep, doktorum her defasında yüksek olması tehlikeli düşük tansiyon iyidir bizim için dedi hep 👍🏻 Sıkıntı yapmayın sorun olmaz ama tabiiki doktorunuz bilsin tahlil vs yapmak isterse diye