Hanımlar merhaba ☺️ İnsülin kullandığım için doktorum 38 de bebeği almamızın uygun olacağını söyledi çatım da normal zaten bir kaç gün önce kan gelmişti yani 1 hafta içinde kendiliğinden gelebilir eğer gelmezse suni sancıyla doğum başlayacak. Suni sancıdan korkuyorum ama günümün belli olması beni mutluda etti açıkcası ☺️ Suni sancıyla doğum yapmış annelerimiz bana önerebileceğiniz şeyler var mı yardımcı olabilir misiniz