KubraatMacit anneler ☺ Açılmanızı hissettiniz mi yani fark edip doktora gittiniz mi yoksa fark edilmiyor mu 3 gündür Aşagıda bir agrım var ve sanki açıklık var gibi belimdede giderek artan agrıö var erken doğabilir belki demişti doktor ama 34. Haftadayım daha 😔
Suheda KubraatMacit bana yeni dogum yapan bi arkadasm soylemisti sanki vajinada bişey ısırıyormuş gibi oluyomuş açılma.oldukça
Esrabayrakdar KubraatMacit valla ben gecen hafta gitmiştim 37+3tüm nstde sancım cıktığından catı muanesi olmuştum 1cm acıklık olduğunu söyledi ben hissetmemiştim ufak ufak sancılar haricinde bişi demekki o sancılar açıklık yapıomuş..
Zeytin KubraatMacit son haftalarda bebeğin elleri aşağıda oluyor. Bazen bayağı aşağıda canı acıtan hareketleri olabiliyor. Sanki eliyle yırtıp çıkacakmış gibi. Ama bunlar normal, açılma habercisi değil maalesef. Açılma anlaşılabilen bir durum değil.
Esrabayrakdar KubraatMacit daha önce nstye bağlandınız mı ? Çatı muanesi falan olsunuz mu ? Ben ilk nstye bağlandığımdada sancım cıkmıştı çatı muanesi yapalım dedi o zaman açılma yoktu bi sonraki haftada aynı işlem oldu bu sefer açılma görüldü bunu anlayabileyen olcağını belirtisi olabilceğini sanmıyorum..
KubraatMacit Esrabayrakdar Nst ye bağlanmadım birde Doğumun sezeryan olacak çatı muanesi yapmaya gerek yok demişti doktor