Çok zor bir süreçten gectiğinizi cok iyi anlayabiliyorum. Abimin cocugunda da aytıntılı ultrasonda kalbin delik ve akciğere giden damarda terslik oldugu anlaşıldı. Sürekli tedirgindik. 9 aylıkken ilk ameliyatını oldu daha birdaha 12 yaş gibi olacakmış. Cok şükür cok sağlıklı. Evet cok Zor süreçlerdi. Ama hepsi allahtan geldi gecti. Maddi durumunuz var ise bakırköy acıbademde tayyar ve ayşe sarıoğlu var bu konu üzerinde türkiyede ki en iyi hocalar. Gidebilirseniz en azından Muayane olun fikir alın.allah yardımcınız olsun ,gecmiş olsun🙏