Hanımlar merhabaa bugünle beraber adetim 3 gün gecikti ve benim normalde günü gününe olurdu.gecen test yaptım 1 2 saat sonra 2.cizgi çıkmıştı dün akşam yine yaptım ve yine 1 2 saat sonra silik çıktı. Sizce hamile miyim acaba ?? Çizgilerin sonradan çıkması hamile değilmişim gibime geliyor ama adetimin gecikmesi de muamma ama