Merhaba tatlı anneler ben oğluma iki isim koycam birini ben buldum aşık oldum hatta diğerini de eşimin babasına danışmak istedim çünkü çok seviyorum kayınpederimi tabi onun dışında kendi babama da danıştım sevdiğiniz beğendiğiniz isim var mı diye benim ve eşimin de içine sinerse olcak cunkü.ben Utkan ismini koyuyorum kendi babam siz bilirsiniz dedi bi isim önermedi kayınbabamda şura dedi . Unısex bi isim kuran da geciyo anlamı güzel bu iki isminde sizce Utkan şura nasıl geliyo kulağa hoş mu 💐