momtobe-eb selammm haftamdayim ve 1 haftadir ustumde bir uyku hali var ki anlatamam.. ogle uykusu uyuyorum yetmiyor aksamlari erken yatiyorum :) ilk trimesterda pek uyku halim yoktu malum pandemi stresi.. ama bu haftalarda bu normal midir bilemedim:)
MiracAlpinveUmutunAnnesi momtobe-eb ay ben hamileligim boyunca hep uyurdum gece gunduz kafamı koyduğum yerde 😂
ecembugra53 momtobe-eb canım uyku olması cok normal gün içerde arada uyumak cok iyi bende uyuyorum yani 😂😂 hormonlarda. Kaynaklı böyle oluyoruz canım 😊
MiracAlpinveUmutunAnnesi yorumcuanneniz ahah sonradan aklima geldi anam ne guldum ya 😂😂 aciklama yap cabuk 💩 yoluna gitcek hesap simdi😂😂
Nur2016 momtobe-eb bende oyleyim😁 sasiriyorum valla kendine. Ilk hamileliyimde hiiic uyuyamiyordum gece. 3 4te yatiyordum. Simdi hep uyumak istiyorum. Nazar degdiricem sonunda😀 4yasinda kizim var o yoruyor gun boyu diye dusunuyorum
Cicilibicili MiracAlpinveUmutunAnnesi @yorumcuanneniz İsim değişikliği için şimdiki kullanıcı adınızı ve talep ettiğiniz kullanıcı adını Biz@mutluanneleriz.com maıl atınız. Talebiniz değerlendirilecektir.💜
Buke momtobe-eb Ben hamile olduğumu öğrendiğimden beri sürekli uyku halindeyim 25•hafta bence çok iyiymiş