Merhaba hanımlar öncelikle rabbim isteyen hak eden herkese nasip etsin dün doktora gittim 7 yıl spiralle korundum 10 ay oldu spirali çıkaralı normal şartlarda hamile kalmamam endişelendiriyordu beni doktor alttan muayene etti test sonuçlarıma baktı her şey gayet normal dedi hatta yumurtlaman var bugünü ve yarını değerlendir dedi bugün ovülasyon testi yaptım negatif çıktı sizce sebebi ne olabilir yada yanılma payı olabilir mi ovülasyanda doktorun ultrasonda gördüğü yumurtlamayı testin görmemesi normal olabilen bi durum mu?