Canan95 bende hep normal istedim fakat çatı muayenesi yaptı doktorum korkutmak gibi olmasın ama çok acıdı ve bağırdım muayene esnasında zaten doktorum çatın çok dar normal doğuma uygun değil ısrar edersek normal doğum diye bebeği tehlikeye atabiliriz çünkü hiç açıklık yok çatında dedi bu şekilde aslında zorunlu olarak sezaryen olucam ..