detaylı ultrasonda bana aynı şeyi söylemişlerdi. 1 hafta boyunca kötü bişey mi acaba diye uyku uyuyamadım. doktorum hamur işi, ekmek, tatlı karbonhidrata dair ne varsa kesmemi,meyve istediğin kadar yiyebileceğimi söyledi. çok şükür şuan 36+5 teyiz ve bebeğin gelişimi normal gidiyor. bu süre zarfında beyaz ekmeği hayatımdan çıkardım.
sağlıkla gelsin inşallah 🙏