Bende normal Doğum yapmak istiyorum bu konuda cesaretliyim aslında ama doktor rahim ağzın çok dar ve biraz asagida bu yüzden normal doğumun çok sancılı olur dedi bende duydum bu epidural doğumu yaptırmak istiyorum ama bi zararı olmasından korkuyorum 😔