Esmaemir17 Merhaba güzel anneler ben 30+6 günlük hamileyim ama doktorum gebeliğin 2 hafta ilerde gidiyor dedi dediğine göre bebek 32+6 ama ben aşırı bel agrısı ve kasık ağrısı çekiyorun göbeğimde aşagı inmiş erken doğum belirtisi olabilir mi 😔😔😔
Tgcks Esmaemir17 inşaallah değildir doktor birşey demedi mi ne bilim nst felan çekilmedin mi sancın var mı ne durumda ordan anlaşılırdı benim de erken doğum riskim var inşaallah gününde vaktin de sağsalim sağlıkla alırız 😔
RabiaMG Esmaemir17 ilac kullanmiyor musunuz? Bende 30+3 um erken dogum riskim var gunde 4 kez progestan kullaniyorum bugun birde adalat verdi doktorum.
kubrakama Esmaemir17 cnm benim ilk bastan itibaren bebegim asagida ve erken dogum var gobegim desen hic yukarida olmadi hep dusuktu ama sukur sonlara yaklastim sakin ol ve dinlenmeye calis
Esilyaa Esmaemir17 doktora git bence canım bi nst bağlasınlar doktor ona göre erken doğumu önlemek için ilaç veriyor
Esmaemir17 Tgcks Doktora gitdiğimde erken doğum riskin var demişti bu agrılarım 2 gündür başladı inşallah erken gelmez😢Rabbim seninde yar ve yardımcın olsun hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin inşallah 💗
RabiaMG Esmaemir17 kan ilacida mi icmiyosunuz ? Doktor hem risk var deyip hem neden ilac vermedi ki benim once 2 tane progestanla basladi 4e ckti suan bir ilac daha ekledi.
Esmaemir17 RabiaMG o ilaçları kullandım fayda vermedi canım benim kan değerleri aşırı düşüktü kan takviyesi yapıldı.Şimdi ise sadece vitamin ilacı kullanıyorum😞
Esmaemir17 kubrakama Allah razı olsun canım zaten hiç bişey yapamıyorum sürekli yatıyorum başka türkü rahat edemiyorum😞Rabbim senin de yar ve yardımcın olsun hayırlısı ile kucağına alırsın inşallah 🤲🏻🤲🏻❤️❤️
Irmakkk21 kubrakama ya benimde çok aşağıda hiç yukarı çıkmadı bugün ki kontrolde de çok aşağıda dedi hatta kafa ölçümü bile yapamadı çok aşağıda olduğu için erken doğum riskim var kaçıncı haftaya geldiniz siz ilaç felan kullanıyor musunuz
Esmaemir17 Esilyaa bunu bilmiyordum çok teşekkür ederim canım♥️♥️Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah hayrlısı ile gelsinler bebişler 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Esmaemir17 RabiaMG en iyisi tekrar gitmek teşekkür ederim ben erken doğumu önlemek için ilaç kullanıldığını bilmiyordum teşekkür ederim 💗💗💗
RabiaMG Esmaemir17 bian once git canim. Ben 2 haftadir kullaniyorum hala rahim agzi kisalmaya devam ettigi icin baska ilacda ekledi doktorum. İnsallah vaktini bekler bebeklerimiz 🤲🏻
Esmaemir17 RabiaMG inşallah canım bu kadar bekledikten sonra inşallah bişey olmaz rabbim seni de benide bütün bebek bekleyen anneleri hayırlısı ile bebeklerine bağışlasın inşallah 🤲🏻