Mhtpctn queens bana da doktorum 16+5 de %99 kız dedi ultrasona bıdaha gırmedım suan 19.haftadayım haftaya detaylıya gırıcem soklanmam ınsallah 🙈bı ıkı parca bıseyler aldım kız dıye cunku 😂
Eserekliruhalim queens 16. Haftada kesin kiz dediler sonra erkek dediler en sonunda detaylida erkek oldugunu net anladik. 22. Haftada
queens Prensesimamine yok olur mu diye merak sadece benimki hep erkek hissediyordum şaşırdım detaylıda değişik çıkanları duyunca merak ettim açıkçası :)