Saolun kizlar guzel destek yorumlariniz icin 🙏 inanin cok yoruluyorum kizim cok asi surekli aglayan bir cocuk uyku nedir bilmiyor kardesiyle evde hic anlasamiyorlar ha bire dövüsüyorlar surekli disari cikmak istiyorlar surekli disardayim inanin eve adim attigimiz an basliyorlar aglamaya eve girmek istemiyorum iste 3cu bebekte böle bir durumda gelicek olmasi beni cok yipratiyor yoruyor hep diyorum Allah yokluklarini gostermesin ama bir sabrim daha var mi bilmiyorum insallah 3cu cocukla birlikte bunalima girmem suan bile kendimi bunalimda hissediyorum hergun agliyorum iyi degilim inanin yanimda da yardim edicek kimsm yok tek basina buyutuyorum cocuklari stresim cok fazla