linosunannesi kizlar 33+5 gunluk oglm olck 2175 gram kilosu normal ddi dr ama bna az geldi. cati muaynesi yapti dr 1 parmak aciklik var ama muhim degl ilk gebeliginden kalmadr o ddi. o 1 parmak aciklik acikliktan mi sayiliyo norml vajina genisligimi anlamdm.
Aymik0919 linosunannesi açıklık in bişey diyemem ama bende 33+2 yken gittim kilosu 2120. Bana da normal dedi bence sizinki de normaldir kilosu. Bu ara da bende 33+5 im☺️ Aynıyız sizinle
Ogrtmn34 linosunannesi çatı muayenesi için erken değil mi nts için bana 35.haftada randevu verdi doktor çatı muayenesi için 38.haftada randevu verdi 32+2 de kilosu 2200, du
linosunannesi Aymik0919 30 agustos sizin de son dogm tarhniz ozamann :) ay cok agirlastm ben kasigm belim catim heryerm agrio artk
Aymik0919 linosunannesi ben hiç bel ağrısı çekmiyorum uyurken ya da dinlenirken karnımın altına destek yapacak ince bi yastık kullanıyorum ☺️ Allah yardımcımız olsun inşAllah sağlıkla kavuşuruz 🙏🏻🙏🏻
AselAfra linosunannesi doğum tarihlerimiz aynı ne durumdasınız acaba benimde çarı agrım vardı rahimde kısalma var dedi doktorum erken olabilirmiş
linosunannesi Aymik0919 bn soluma yattgmda bile kasiliyorum Allah yardmcimiz olsn artik tez vakitte kurtuluruz insallah
linosunannesi AselAfra kasilmam cok canm. ama nst de sanci ckmadi dun gttm. acilma yok. bi parmk acikligin var demsti gecen hafta ilerlemems. dr 37 ye kdr dayansa yeter bzm icn ddi bi sorn gormedi. agirlastm baya artk yermden bile kalkmak istemiorm sn naslsn nasl gidio hamilelik
AselAfra linosunannesi bende öyle agırlaştım kontrolden geldim şimdi 36-37 haftaları görürsek iyi dedi doğum pozisyonundayız nstde hafif sancılar çıktı ama şimdilik sorun olmaz normal çoğalırsa gelirsin dedi rabbim saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin