5 gün önce sezeryan ile doğum yaptım 🥰 benimki çok üzücüydü tabiki 32 haftalıktı bebeğim dayanılmayacak sancılarım ve açıklığım olunca mecburen ağlayarak sezeryana girdim ama inanır mısınız ne iğneyi hissettim ne bişey sabırsızlıkla oğlumu bekledim 🥰 ciğerleri gelişmemişti oğlum entübe oldu şuna şükürler olsun 4 günde toparladı kuzucugum şimdi yan yanayız 🙏🏽❤️ Hiç korkmayın kendinizi çok rahat bırakın iğne vurulurken zaten direk vurmuyorlar uyusturup vuruyorlar sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏽🙏🏽🙏🏽