Nur2016 Gobegime kaynar su dokuldu hemen soguk su buz koydum biraz kizarmis gibi gobek deligimin yani cokta buyuk degil. Bir sey olurmuki?
Esin122 Nur2016 canim bende yandim 2 hafta once semaverden cay aldim tam oturdum nasil kabardim gobegim bacagim hemen doktora gittik dermatoloji doktoruna sordum kadin dogum doktoruna sordum hic bisey olmaz bebise dediler allaha emanetleri bebek kac katman icindeymis allah buyuk bakalim
Nur2016 Esin122 cok cok gecmis olsun. Benimki o kadar da kotu degil biraz kizardi. Doktora soledim bir sey olmazmis. Kabarma olmadigi surece
NaimeYilmaz Bebeğinizle alakalı bir sorun olmaz tabii. O çok güvenli bir yerde. Ama korku stres yaşadıysanız bunun için doktora gidebilirsiniz. Ben de kapı koluna çarpmıştım hamileyken, boydan boya yarılmıştı nerdeyse. Bir sorun yaşamadım. Geçmiş olsun. 🌺