Merhaba bayanlar benim 2 temmuz aksami cok siddetli kanamam oldu acile.gittim serum igneler derken 5 gece kaldim bebek iyiydi kanama alani gozuktu kesenin sol tarafinda 5.4 mm lik. Son 3 4 gündür kahvrrngye donmustu kanama hatta sabahtan beri gelmiyodu 1 saat once tekrardan acaip kanama pihtilsr gelmeye basladi yeni geldim doktordan bebek iyi buyuyor . Normalde 3defa gunde progestan hap aliyodum ama suanda doktor gunluk 2 doz progestan igne ve 2 tane enox fitil verdi. Kanama geçinceye kadar kullan sonra hapa don dedi . Benim gibi bu durumu yasayan oldu mu ? Bu kadar uzun sure kanama gormek pskljik olarak cok yıprattı beni artık.. Bu arada oksapar igne kullaniyorum daha once 29 haftalık bebegmn kalbi durdu karnimda pihtilasma cikmisti. Yememem icmemem gerekn bisey var mi ? Istirahat ediyorum bol su içiyorum baska öneriniz var mi ? Simdiden cok tesekkur ederm.