sadilek 32 haftalık hamileyim dün doktor bebeğin bir bobreginde büyüme başlamış dedi. Doğumdan hemen sonra ultrasyon çekilmesi gerekiyor dedi. Böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba ?
Ozge_brbr Ayrıntılı ultrasona girdiğimde benim oğlumun da sağ böreğinden hafif dolgunluk var ama bu erkek bebeklerde sık görülür sonra düzelir denmişti
sadilek Ozge_brbr ayrıntılı ultrasonda falan hiç birşey çıkmamıştı daha yeni öğrendim. Peki duzeldi mi şuan kaç haftaliksiniz?
GamzeSena Ben de 20+4 deyken detaylı ultrasona gittim orada milimlik genişleme gördü doktor ama bunun bir sıkıntı olmadığı gelişim evresinde bunu kendi kendine kapatacağını söyledi hani anne karnında olmasa bile bir yaşına kadar normale döner dedi
GamzeSena Ha bir de benim bebeğim erkek doktorum bazı erkek bebeklerde bu haftalarda olur böyle demişti
Ozge_brbr sadilek neredeyse 3 buçuk ay oldu doğum yapalı herhangi bi sıkıntı teşkil etmedi çok şükür canım