Arkadaşlar merhaba.
38+1 haftalık hamileyim. Çok şükür sorunsuz çda geçiyor. Ama bu gün aşırıı bi gerginlik hissi var karnımda hafifte kasıklarımda ağrı. Gereksiz yere acile de gitmek istemiyorum. Doğum sancısı vs. Olsa artar dimi dayanılmicak bişey olur heralde anlarım di mii