sinber Ebru1919 oluyor canım toplanıyor ittiriyor normal yatış pozisyonuna göre hareketleri de değişiyor
ecembugra53 Ebru1919 canım oluyor bebek büyüdükçe normal bunlsr annesi benim de bir kaç haftador öyle canım toplanıyor bi tarafına karnım bi tarafı şişiyor 😂😂 bende konuşuyorum onunla gülüyorum sıpa işte 😂😂 suan 24 haftalığım
Miniginannesiiii1111 Ebru1919 24. Haftada başladı devam ediyor hala bebek hareketi diyor doktorum ama rahim agzina vs bakmıştı şuan 30+3 olduk şükür
Sltn01 Ebru1919 ben 24 şuan ama 1 aydır toplanıyor doktoruma sordum normal dedi bebek büyüyor toplanır kemikleri gelişiyor sorun yok dedi
sinber Ebru1919 hareket halinde olduğu için rahat ettiği pozisyon nasılsa o şekilde kalıyor biz toplanma gibi hissediyoruz
Sltn01 Ebru1919 ben 1 kez tok karnına . Ve hemen hemen hergün sade maden suyu ve muz tüketiyorum yanında
Cansucasalin sinber bende de oluyor canım yemekten sonra özellikle nedeni nedir acaba ? Normal açken hiç olmuyor 😌
Damlaayz04 Bende 21+2yim bendede oluyor ama bence nirmal çünkü sürekli olmuyor bazen çok sert oluyor bazen saliyor heralde kendini özellikle yemekten sonra toplanıyor gibi sertlesiyor
sinber Cansucasalin çok hareketli oldukları için canım özellikle sırt kısmını kesenin ön duvarına dayadıklarında yani bizim göbek tarafımıza yaslandıklarında toplanmış gibi hissediyoruz yemek yendiğimizde attı bi keyif alıyorlar sıpacıklar 😁
Damlaayz04 Ebru1919 benimde oluyor ama doktora gittiğimde bı sıkıntı söylemiyor demekki bişey yok bende hiç sertleşiyor demedim aklıma gelmedi😂