Nihall bende yedim geçenlerde ama ondan mı bılmıyorum ama bakla yedıkten sonra benım alerjım oluştu gobegımın heryerınde ısırık çıktı ve ınanılmaz sıddetlı kasıntılarım oldu yoğurtla sakınlesmeye çalıştım sonra delıce kaşındım be bır gecede sadece gobegımın alt üst heryer catladı çatlamak bıle degıl yırtıldı Ertesı gün doktora gıttım ne yedıysen alerjı yapmış dedı ve sımdı bakla gılden bsy yesem vucudum kızarıyor ısırık gıbı ve delıce kasınyo uyuyamıyorum geceler haram oldu hep kasınorım artık 😞