KubraTasdemir Kızlar ilk bebeğim bebek deterjanı ve yenidoğan cocuk bezi olarak önerileriniz nelerdir siz neler aldınız?
35ebru KubraTasdemir bez olarak primanin aldık, deterjan daha almadım ama granür sabun oneriyoralr onu alırım büyük ihtimal
sinber KubraTasdemir bezde prima veya molfix yenidoğan yeni çıkanlardan deterjan olarakta sıvı tavsiye ederim
Hamis-2131 KubraTasdemir bez olarak prima pure aldım. Deterjanda green clean baby. sabun tozunu çok beğenemedim kıyaferler bozardı gibi. Yıkadıktan sonra duruladım bide. Kalıntı var gibi. Yumusatıcı olmazsa sert sert oluyo. Ben sabun tozu tavsiye etmem
Papatya0205 KubraTasdemir bez olarak sleepy yenidoğan kullanıyorum deterjan olarakta duru granül matik kullanıyorum hiçbirşekilde alerjik durum olmadı
OzgumG KubraTasdemir evet ama hem makinayı bozma riski çok yüksek iş hemde kıyafetlerden durulanması zor oluyomuş ben baya araştırdım en sonunda ya minoris yada siveno almaya karar verdim canım
Gonulidil Bez Prima kullanıyorum deterjan duru granül kullanıyorum. Benim makinem deterjanı direk almıyo önce köpürtüp öyle veriyo makinenin içine. Normal çamaşır makinelerinde performans düşüklüğü yaratabiliyomuş granül sabunlar
Merymtysuz Herkes bana roxy granül önerdi yumşayıcı olarakta dalin aldım , kullanmadım ama bana önerilenler bunlar
ozlmnhl KubraTasdemir siveno baby sıvı deterjan kokusuz ve içeriği çok temız. bebek bezide prima pampera pure yenidoğan
Gzmsydr KubraTasdemir prima yenidoğan aldim ve deterjanda hacı sakirin granül bebek deterjanı var onu aldim cok memnun kalan var tavsiye ederim
KubraTasdemir OzgumG hmm kalıntı olarak kalıyor yani. O zaman sıvı olanlar daha doğru bi seçim olacaktır dogru diyorsunuz