Haleevgin eğer oğlum olsaydı o kadar çok istiyordum ki ebubekir ismini bir arkadaşımın oğlunun ismi ayrıca ve o kadar edepli güzel yüzlü bir çocuk ki maşallah hem çok yaygın değil hemde çok güzel diğerleri de öyle tabi ama bu isme nazaran çok fazla olan isimler bence😊