Bernagokhan Kızlar bugün kontrole geldim sabah kahvaltı yapmıştım ama istifa ettim aç aç girdim nst ye kalp atışı istediğim gibi değil dedi doktor bunun açlıkla alakası varmı
Hkose_972 Bernagokhan var diye biliyorum benimde oldu bi kaç bişey atıştırdım bi saat sonra tekrar girdim normaldi sizinle aynı mı durum mu bilemem bana doktorum öyle söyledi
DeReNAsYa Bernagokhan benimde oldu bikere sabh erkenden kahvlti yaptim ama 2 saat sonra girdim nst ye kalp atisi yuksek cikti acmisin diye sordu hatta hayir yaptim dedim ogleden sonra tekrar gir tok bi sekilde dedi bu defa duzelmisti sana tekrar gir demedi mi ?