ecembugra53 Gd1992 normal canım 😊 benim de önden gidiyor 😊 korkma sorun yok Haftadayken bebeğim 300 gram dı canım 😊
Sltn01 Gd1992 erken yada geç döllenmeyle alakalıda olablşr canım doktor ne dedi kilosuna . Benim 16+4 de 200 gramdı
Sltn01 Gd1992 bence normal canım sen beslenmeni iyi yap bol su iç . Sağlıklı olsunlar yeter. Ben 21 de gittim em son 500 gramdı. Son aylar hıxlı kilo alırlar zaten