Kızlar ben 11+5 deyim. Vücudum tenim zaten çok hassas ara ara kaşıntı oluyor ve kaşıdığım yer kızarıyor belki o kaşımaktandır ama bazen de kaşıntı olmadan küçük kabarcıklar görüyorum tek tük sanki sinek ısırığı gibi. Başına gelen ya da bir fikri olan var mı