Pelin55 Serena cok.normal yeri alani dariliyor bebek buyudugu icin siz gun icinde takip edin hareketlerini gene de Eger hoc hareket etmez ise doktora gitmekte fayda var
Busra221 Serena normal değil diyenlere bakma ya gayet normal doktorum da öyle dedi hareketlerini hissediyosan sorun yok
Esin122 Serena valla benim bebeğim de masallah hic azalma olmadi o yuzden degisik geldi doktora gorun dedim 36 haftada bile dogum yapan var
Zehradmrlsym Bebek büyüdüğü için yeri daralıyor daraldikca hareketleri daha az oluyor önceki haftalara gore. Ama takip etmen lazım 10 hareket saymazsan direk doktora görün. Tatlı vs yiyip soluna yat hareket ediyorsa endişe etme. 💜🌺
Serena Zehradmrlsym hareket ediyor cok sukur de dune oranla bile azalma var 10 hareket ne kadar zaman icinde etmesi lazim
Serena Esin122 evet sogtum yapan varda benim anlamadigim hareket azligi ile dogum arasindaki baglanti nedir Hareket azalinca dogum gerceklesebilir demek mi oluyor. ??
Esin122 Serena aynen canim hocalar da hep sozler 30 haftadan sonra bebegin hareketlerini takip et bi durum olursa soyle flan diye