40+2 olduk doktor kontrolüm vardı sancı çıkmadı ve alttan muayene etti doktor bebek daha kanala girmemis dedi c.tesi gel yatış verilir mutlaka dedi sunu sancı ya da fitil denicez dedi. suni sancıyla bebek kanala girer mi acaba açılma ile ilgili bişe demedi kontrolden sonra da kanamam geldi . kafam karıştı