Elfelfff bugün 37+2 oldu bebeğim.
3 hafta gerilik var hem göbek hem de baş
çevresinde. 2350 gr çıkıyor ultrasonlarda. Çarşamba perinatolojiye muayene oldum, plesenta veya damarlarda ciddi bir sıkıntı olmadığını, ancak ikili testten beri söylenen damar direncimden dolayı çok
büyümemiş olabileceğini
söyledi. Pazartesi günü zorunlu sezaryen ile alınacak bebeğim. Dışarda daha çabuk toparlayabileceğini düşünüyor doktorum. Sağlıkla gelsinler 🙏🏻