Kızlar merhaba.. 10 gün önceki kontrolumde herşey normaldi bebeğim 2323 kiloydu bugün kontrolüm vardı tekrardan ama bebeğim hiç kilo almamış karın cevresinde 2 haftalık gerilik oluşmuş hiç bişey yokken neden böyle oldu anlamadım nolur bişey söyleyin bana