Ysmn_ckr Merhaba hanımlar 18+2 günlük hamileyim bugün sağlık ocağına gittim kan testi yaptırdım homa index yani insulin direnci 4.02 cıktı trıglıserıd de 244 cıktı ilk gebeliğim ve korkuyorm yüksek bir değer mi