Gzmsydr Nurcanyildiz doktorum kesinlikle yapılması gerekli demişti ben şekerli suyu icince istifra etmiştim olmadi doktorda açlık tokluk kanına baktı
Defociha Nurcanyildiz zararı olduğunu düşünmüyorum. Ama ben kendim istemedim. Açlık tokluk şekerine baktılar
Akfirat Nurcanyildiz ben yaptırdım bir sorun çıkmadı.bir sorun da yaşamadım. İlk 5 dk içinde hızlı tüketin diyorlar sadece.koladan daha az şekerliydi.midem falanda bulanmadı.meyve aramalıydı.
Akfirat 50 lik yaptırdı doktorum hiçbir sıkıntı yaşamadım.koladan daha az şekerli bir içecekti zaten.meyve aromalı.
Evlat_can Yaptırın arkadaşlar çok gerekli bişey ben geçen ay kendimden süphelendm yaptrdm ve açlık şekerim çok yüksek cıktı doktorum iykide söyledin bize gelip dedi ve şimdi kontrol altındayım yoksa çok kilolu doğar bebek dedi doktorum
Elif1987 Bende bugun yaptirdim doktorum kahvaltini yap öle gel dedi yaptirdim hic senerim cikmadi sukur birde sanci makinesine tutuyorlarmis seker testini yaptirdintan sonra sizdede öle oldumu ? Bu arada 24+2 hamileyim