19+3 günlük olduk.Kaç gündür şiddetli sancılarım var kasıklarda karnımın alt kısmı taş gibi doktora gittim pazartesi serum verdi eve geldim ama sancılarım bi kesildi bi devam etti bir türlü sancılarım sona ermedi var mı böyle durum yaşayan ne yapabilirim 😏