vuslatim34 hiç korkma korkulacak bir şey yok çünkü kan pıhtılaşmasına artık çok korkulacak bir durum olarak bakmıyor doktorlar. Hamile kalmaya da çok şükür engel değil.. Çok iyi bir doktor bul ona bu genleri göster o sana iğne kullanman gerektiğini söyleyecek yüksek ihtimal iğnelerini düzenli olduğun zaman bence sıkıntı olmaz. Pıhtılaşma olup çocugunu sağlıcakla kucağına alan bir sürü anne biliyorum ben içini ferah tut 🌸